czwartek, 14 lutego 2019

Walentynkowo - naukowo

I krótko. Bardzo. Ostatnio ciężko zabrać się za pisanie, choć głowa pęka od pomysłów i niestety ze zmęczenia. Małej wyszły trzy czwórki, dwie trójki są w kolejce, a dziąsła mega czerwone i spuchnięte. To by tłumaczyło bezsenne noce. 

Poza tym, mi też się od losu dostało - angina ropna, więc i antybiotyk i sił brak, choć jest już lepiej. Głowa pełna pomysłów na wpisy, ale jeszcze trochę czasu mi potrzeba, by przelać myśli na bloga.

Ale ja nie o tym. 

Jakiś czas temu nabyłam genialny zestaw do nauki i zabawy z dzieckiem ze strony brillkids.com. Jak to ja, nie lubię się rozdrabniać, więc poszłam na całość i kupiłam cały pakiet - LittleReader + Little Math + Little Musician. Jesteśmy w fazie testów i na pewno za jakiś czas pojawią się recenzje poszczególnych programów. 

Niemniej jednak, warto kilka słów o każdym z nich napisać. LittleReader stworzony jest zgodnie z ideą czytania globalnego, ale żeby nie było nudno wykorzystuje różne techniki prezentowania i utrwalania słownictwa w języku angielskim - prezentacje wyrazów z obrazkami i bez, samych obrazków oraz poprzez aktywizację w postaci pytań i filmików.

LittleMath wykorzystuje pojęcie matematyki intuicyjnej poprzez angażowanie prawej półkuli mózgu - zabawa na całego kilka minut dziennie! 

LittleMusician wprowadza w świat dźwięków, instrumentów muzycznych, kompozytorów muzyki klasycznej i ich dzieł.

A dzisiaj na stronie sypnęło ofertą walentynkową -10% do wszystkich zakupowanych programów i pomocy naukowych (oprócz value bundles). Oprócz tego z kodem BKAFF194102 dostajecie dodatkowe -10%. 

My nabywamy pakiet do francuskiego i dostęp na smartfon, żeby uczyć się czytania globalnego w językach obcych podczas podróży.

Polecam wszystkim. W razie pytań - proszę pisać, postaram się odpowiedzieć jak najszybciej. 

Dobrej nocy! Znikam do malucha.

2 komentarze:

  1. Nie jestem jeszcze w ogóle w temacie, ale chcę się wdrożyć jak najszybciej w podstawowe założenia Domana. Chodzi za mną też Montessori. A czasu ciągle brakuje. I u nas też choroby.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam kciuki! Montessori też zgłębiamy, ale nie wszystko da się na raz przeczytać i opisać. Mam w głowie słowa: "Lepiej zrobić cokolwiek, niż nic." I z tym mottem działamy - aby do przodu.

      Usuń

Nasz pierwszy kalendarz adwentowy

Dawno mnie nie było i ostatnio nie miałam czasu na domanowanie. Ale powracam 😏 Z kalendarzem adwentowym 😃 Moim założeniem było umieszcze...